poniedziałek, 16 listopada 2009

Otrzymałam wyróżnienie

Doczekałam się zaszczytu i otrzymałam swoje pierwsze wyróżnienie od Małgorzaty.
Jest mi niezmiernie miło i bardzo dziękuję :D
Wyróżnienie rządzi się swoimi prawami i żeby nie było zbyt łatwo dołączone zostały do niego takie oto zasady:
1. opublikuj znaczek na swoim blogu z komentarzem zachęcającym i linkiem do osoby, od której go otrzymałaś,
2. przekaż go do 10 osób z prośba o opublikowaniu zasad,
3. osoby, które odbiorą znaczek proszone są o zostawienie komentarza.
Kochani mile będziecie widziani w gronie stałych gości - obserwujących blog.Zasadą powyższej premii jest poznanie jak największej liczby blogów, a zostawienie swojej wizytówki jest dla Ciebie reklamą i zachęceniem do odwiedzenia Twojego bloga. Myślę, że każdy z nas marzy o jak największej liczbie gości.
To teraz pozostaje mi wybrać tylko kolejną szczęśliwą dziesiątkę utalentowanych...
Wyróżnienie przekazuję dalej do:

2 komentarze: