poniedziałek, 22 lutego 2010

Szydełkowe, odsłona pierwsza

Z zamiarem zrobienia szydełkowych kolczyków nosiłam się już od dawna.. Kilka tygodni temu znajomej Kasi K. otrzymałam w prezencie paczuszkę z różnymi kordonkami, mulinami i koralikami. W związku z tym pewnego wieczora zajęłam się dzierganiem maleństw przy pomocy babcinego szydełka.. Kilka dni później dokupiłam kolejne kolorowe kordonki i tak oto powstają moje małe dziergane rękodzieła.
Dzisiaj na biało - bo chociaż słonko usiłuje przedrzeć się przez chmury, to zima w dalszym ciągu trzyma się nas mocno i nie chce tak łatwo opuścić...
Długaśne kolczyki wykonane z elementów kwiatowo-śnieżynkowych, połączone białymi koralikami, zostały delikatnie usztywnione, dzięki czemu elementy nie zwijają się i zachowują swój kształt.
Całkowita długość kolczyków wraz z posrebrzanymi biglami ok. 16 cm.

8 komentarzy: