wtorek, 9 marca 2010

Blue

I znowu wracam do grubaśnych bransoletek... Tym razem wykonana z nieprzezroczystych koralików w kolorze granatowym, niebieskim, błękitnym i białym.
Szerokość bransoletki około 3,5 cm.
Długość wraz z posrebrzanym zapięciem ok. 18,5 cm.

P.S. Wczoraj odebrałam paczkę od Agnieszki z Kapryśnych Inspiracji, w której znalazłam wykonaną w technice decoupage butelkę i pudełko wygrane w organizowanym przez nią Candy. Agnieszko dziękuję raz jeszcze, wszystko bardzo mi się podoba :)

P.S. 2 Przed chwilą odebrałam kolejną paczkę :). Tym razem od Beaty z Kitchen Chronicle, u której udało mi się wygrać zestaw orientalnych przypraw. Z przyjemnością i ze smakiem będę ich używać w kuchni. Bardzo dziękuję!

2 komentarze:

  1. Przepiękna, misterna praca, a kolorystyka przywołuje na myśl spokojnie płynące fale morskie, cudo:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń