środa, 10 marca 2010

Pawi komplet

Komplet w pawich kolorach, wykonany podobnie jak ważka z poprzedniego postu dla Natalii.
Bransoletka uszyta z koralików w różnych odcieniach zielonego i niebieskiego, poprzetykanego bladożółtym i turkusowym...
Szerokość bransoletki około 3,5 cm.
Długość wraz z posrebrzanym zapięciem ok. 18,5 cm.
Ważka upleciona z koralików w tych samych kolorach, posiada posrebrzane zapięcie zabezpieczone przed samoczynnym odpięciem...
Ważka wysokości ok. 9 cm, rozpiętości skrzydeł ok. 13 cm.
Mam nadzieję, że komplet będzie się dobrze nosił :)

8 komentarzy:

  1. Przepiękny komplet, wspaniałe kolory, soczyste, wiosenne, ważka niczym żywa, cudownie odtworzyłaś jej proporcje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny komplet a jak precyzyjnie połączyłaś koraliki.

    OdpowiedzUsuń
  4. pewnie, że piękne... a ja już nie mogę się doczekać aż do mnie ta ważka doleci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolory, piękne wykonanie! Cuda!

    OdpowiedzUsuń
  6. cudownosci! nie mogę się napatrzeć! z pewnością nie raz jeszcze tu zajrzę!

    przepraszam, a czy wymianka rekodzielnicza wchodzi w grę? ja szkło maluję :) zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne cuda!!!
    bardzo mi się podoba ten komplet.

    OdpowiedzUsuń