poniedziałek, 19 kwietnia 2010

Na rafie koralowej

Z przyjemnością wybrałabym się w jakieś egzotyczne miejsce... Takie z piaszczystą plażą, wysokimi palmami kokosowymi, bujną tropikalną roślinnością i turkusowo-błękitną wodą, która skrywajacą mieniącą się wszystkimi kolorami rafę koralową... Nurkowałabym nad takimi koralami i podziwiałabym podwodny świat, w którym mają szczęście mieszkać przecudne wielobarwne rybki...
No cóż - jak narazie o takich tropikalnych rafach pozostaje mi tylko pomarzyć, ale rybki mam już dziś.
Oto efekty rybiej twórczości - broszki rybki, które zostały wykonane z kolorowego filcu.
Jak narazie w moim morskim akwarium pływają tylko 4 sztuki, ale coś mi się wydaje, że już za kilka dni rybie stadko się powiększy... Co wy na to?
Wielkość rybek ok. 10 cm x 7 cm, grubości ok. 6-7 mm. Posiadają typowe zapięcia broszkowe.

3 komentarze:

  1. nemo rządzi! ;) ale pozostałym też niczego nie brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniałe te rybki! jestem pod wrażeniem dokładnosci i szczegółów w tym filcu!
    zabawne, ja tez własnie jestem w trakcie szycia filcowych rybek ale moje sa proste, bo założenia maja być grą dla chłopca z porażeniem mózgowym.
    czy te elementy filcu sa klejone może?

    OdpowiedzUsuń