poniedziałek, 4 października 2010

Wyniki candy

Komora maszyny losującej jest pusta.. Następuje zwolnienie blokady.. I rozpoczynamy losowanie :)
Kochane moje - dziękuję Wam za tak liczne wpisy pod moim niespodziankowym candy. Szczerze się przyznam, że zaskoczyłyście mnie tak sporym zainteresowaniem. Bardzo mnie cieszy, że podoba Wam się to czym się zajmuję w wolnych chwilach.
A teraz do rzeczy - wyniki losowania. Posłużyłam się tutaj popularnym wśród Was programem losującym. Wpisów pod postem było w sumie 59, z czego jeden został usunięty przez autorkę, a jeden się powtarzał. Z pozostałym 57 został wylosowany

Szczęśliwą zwyciężczynią okazała się nati!!! Serdecznie gratuluję i proszę o przesłanie na mojego maila adresu do wysyłki :)
Jeszcze raz bardzo Wam dziękuję i pozdrawiam!

1 komentarz: