poniedziałek, 12 grudnia 2011

Warsztaty

W miniony weekend miałam przyjemność prowadzić mini-warsztaty z tworzenia biżuterii techniką sutasz. Sama jestem dopiero świeżynką jeśli chodzi o tą technikę, ale warsztaty miały być mikołajkowym prezentem, więc jak mogłam się nie zgodzić? ;)

Kasia przyjechała do mnie pełna entuzjazmu i zapału do pracy. Sama wcześniej wybrała w pasmanterii kolory sznurków i koraliki do swoich kolczyków. Usiadła do pracy. Dostała do ręki igłę, żyłkę, nożyczki oraz instrukcje co, i jak ma robić.. Początkowo powoli, ale bardzo dzielnie, walczyła ze śliskimi sznurkami i plączącą się żyłką. Jednak z każdą godziną widać było duży postęp jej pracy. Z efektu obie byłyśmy bardzo zadowolone - Kasia, że ma teraz nowe piękne kolczyki, a ja - że udało mi się przekazać swoją wiedzę i doczekać wspaniałego rezultatu jej pracy.

Poniżej mała fotorelacja oraz gotowe ozdoby.

Kolczyki wykonane ze sznurków w kolorach jasno- i ciemno-różowym, fioletowym oraz czarnym, uzupełnione o modelinowe różyczki i kryształki w takich jak sutasz kolorach. Całość podklejona fioletowym filcem. Długość wraz ze srebrnymi biglami ok. 10 cm.

2 komentarze: